OUTSOURCING IT DLA FIRM
To co najważniejsze powierz profesjonalistom.
Jest formą pełnego outsourcingu it dedykowanego dla przedsiębiorstw i instytucji z bardziej złożoną infrastrukturą it. Kompleksowa obsługa informatyczna dla firm zapewnia 24h nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich procesów i natychmiastową reakcję w przypadku awarii.
Obsługa informatyczna obejmująca monitorowanie procesów informatycznych oraz reakcję na zgłaszane usterki w ustalonym czasie (SLA). Dedykowana dla przedsiębiorstw nie wymagających pełnego etatu informatycznego, ceniących sobie fachowe doradztwo i rozwiązania szyte na miarę w atrakcyjnej cenie.
Jest opcją dla Klientów potrzebujących sporadycznego wsparcia informatycznego, nie wymagającego natychmiastowej reakcji m. in. doradztwo, zakup i konfiguracja sprzętu, reinstalacja i aktualizacja systemów czy optymalizacja procesów IT.
DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ Z OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ DLA FIRM OD INPRO?
Sprawdź co przekonało naszych obecnych Klientów do współpracy.
Wiedza w pakiecie
To co dziś daje przewagę w świecie biznesu to wiedza i technologia. Know-how, różnorodne doświadczenia, wyspecjalizowany personel, dostęp do najnowszych technologii z obszaru informatyki, to tylko niektóre z aspektów, dzięki którym pomagamy naszym Klientom.
Zastępstwa pracowników
Nawet w najlepiej zarządzanej firmie nie da się przewidzieć kiedy pracownik uda się na zwolnienie lekarskie lub zwolni się z pracy. Przy naszym wsparciu informatycznym nie musisz się już tego obawiać, ponieważ gwarantujemy pełną zastępowalność naszych pracowników oraz pomoc w najmniej oczekiwanym czasie w dostępnej cenie.
Chwilowe spiętrzenia
Spiętrzenie prac, czyli tzw. piki stały się już dla wielu firm standardem, dlatego oferujemy naszym Klientom wsparcie informatyczne w sytuacjach kiedy potrzebna jest większa ilość wyspecjalizowanego personelu informatycznego.
Prosty cennik
Jedna obsługa, jedna faktura, jedna cena, jedno przejrzyste rozliczenie w jednym miesiącu. Dodatkowo dogodny termin płatności - to, co jest potrzebne każdej firmie, aby z przyjemnością korzystać z naszej pomocy informatycznej czy pełnego outsourcingu it.
Gwarancja obsługi
Jakość z jaką obsługujemy informatycznie naszych Klientów jest naszym nadrzędnym priorytetem, co w pełni poświadczają nasi obecni Klienci. Dlatego za każdym razem dajemy nie tylko zapewnienie, ale i gwarancję na wykonywaną przez nas pomoc informatyczną.
Dostępność 24/7
Rozwój firm wymusza na nich funkcjonowanie często nawet 24h przez 7 dni w tygodniu. My dopasowując się do naszych Klientów, również świadczymy outsourcing IT w takim systemie, dlatego niezależnie od czasu awarii jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji.
PRZYKŁADOWY CENNIK OUTSOURCINGU INFORMATYCZNEGO
Dopasuj ceny obsługi informatycznej do swoich potrzeb lub zadzwoń, a zrobimy to za Ciebie.
PRZYKŁADOWY CENNIK OUTSOURCINGU INFORMATYCZNEGO
Dopasuj ceny obsługi informatycznej do swoich potrzeb lub zadzwoń, a zrobimy to za Ciebie.
Ekonomiczny
- Komputery: 3-15
- Serwery: 1
- Limit godzin: 4-12h
- Czas reakcji: 6h
- Sprzęt zastępczy: NIE
- System HelpDesk: NIE
Testowa wizyta: NIE
od 399 PLN/msc
ZamówOptymalny
- Komputery: 16-25
- Serwery: 1-2
- Limit godzin: 15-24h
- Czas reakcji: 4h
- Sprzęt zastępczy: NIE
- System HelpDesk: NIE
Testowa wizyta: NIE
od 1399 PLN/mc
zamówProfesjonalny
- Komputery: od 26
- Serwery: od 2
- Limit godzin: od 28h
- Czas reakcji: 2h
- Sprzęt zastępczy: TAK
- System HelpDesk: TAK
Testowa wizyta: TAK