OUTSOURCING IT DLA FIRM

To co najważniejsze powierz profesjonalistom.

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA INFORMATYCZNA
KOMPLEKSOWA OBSŁUGA INFORMATYCZNA

Jest formą pełnego outsourcingu it dedykowanego dla przedsiębiorstw i instytucji z bardziej złożoną infrastrukturą it. Kompleksowa obsługa informatyczna dla firm zapewnia 24h nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem wszystkich procesów i natychmiastową reakcję w przypadku awarii.

CZĘŚCIOWA OBSŁUGA INFORMATYCZNA
CZĘŚCIOWA OBSŁUGA INFORMATYCZNA

Obsługa informatyczna obejmująca monitorowanie procesów informatycznych oraz reakcję na zgłaszane usterki w ustalonym czasie (SLA). Dedykowana dla przedsiębiorstw nie wymagających pełnego etatu informatycznego, ceniących sobie fachowe doradztwo i rozwiązania szyte na miarę w atrakcyjnej cenie.

INCYDENTALNA OBSŁUGA INFORMATYCZNA
INCYDENTALNA OBSŁUGA INFORMATYCZNA

Jest opcją dla Klientów potrzebujących sporadycznego wsparcia informatycznego, nie wymagającego natychmiastowej reakcji m. in. doradztwo, zakup i konfiguracja sprzętu, reinstalacja i aktualizacja systemów czy optymalizacja procesów IT.

DLACZEGO WARTO SKORZYSTAĆ Z OBSŁUGI INFORMATYCZNEJ DLA FIRM OD INPRO?

Sprawdź co przekonało naszych obecnych Klientów do współpracy.

Wiedza w pakiecie

To co dziś daje przewagę w świecie biznesu to wiedza i technologia. Know-how, różnorodne doświadczenia, wyspecjalizowany personel, dostęp do najnowszych technologii z obszaru informatyki, to tylko niektóre z aspektów, dzięki którym pomagamy naszym Klientom.

Zastępstwa pracowników

Nawet w najlepiej zarządzanej firmie nie da się przewidzieć kiedy pracownik uda się na zwolnienie lekarskie lub zwolni się z pracy. Przy naszym wsparciu informatycznym nie musisz się już tego obawiać, ponieważ gwarantujemy pełną zastępowalność naszych pracowników oraz pomoc w najmniej oczekiwanym czasie w dostępnej cenie.

Chwilowe spiętrzenia

Spiętrzenie prac, czyli tzw. piki stały się już dla wielu firm standardem, dlatego oferujemy naszym Klientom wsparcie informatyczne w sytuacjach kiedy potrzebna jest większa ilość wyspecjalizowanego personelu informatycznego.

 
 

Prosty cennik

Jedna obsługa, jedna faktura, jedna cena, jedno przejrzyste rozliczenie w jednym miesiącu. Dodatkowo dogodny termin płatności - to, co jest potrzebne każdej firmie, aby z przyjemnością korzystać z naszej pomocy informatycznej czy pełnego outsourcingu it.

Gwarancja obsługi

Jakość z jaką obsługujemy informatycznie naszych Klientów jest naszym nadrzędnym priorytetem, co w pełni poświadczają nasi obecni Klienci. Dlatego za każdym razem dajemy nie tylko zapewnienie, ale i gwarancję na wykonywaną przez nas pomoc informatyczną.

Dostępność 24/7

Rozwój firm wymusza na nich funkcjonowanie często nawet 24h przez 7 dni w tygodniu. My dopasowując się do naszych Klientów, również świadczymy outsourcing IT w takim systemie, dlatego niezależnie od czasu awarii jesteśmy zawsze do Twojej dyspozycji.

PRZYKŁADOWY CENNIK OUTSOURCINGU INFORMATYCZNEGO

Dopasuj ceny obsługi informatycznej do swoich potrzeb lub zadzwoń, a zrobimy to za Ciebie.

PRZYKŁADOWY CENNIK OUTSOURCINGU INFORMATYCZNEGO

Dopasuj ceny obsługi informatycznej do swoich potrzeb lub zadzwoń, a zrobimy to za Ciebie.

Ekonomiczny

  • Komputery: 3-15
  • Serwery: 1
  • Limit godzin: 4-12h
  • Czas reakcji: 6h
  • Sprzęt zastępczy: NIE
  • System HelpDesk: NIE

Testowa wizyta: NIE

od 399 PLN/msc

Zamów

Optymalny

  • Komputery: 16-25
  • Serwery: 1-2
  • Limit godzin: 15-24h
  • Czas reakcji: 4h
  • Sprzęt zastępczy: NIE
  • System HelpDesk: NIE

Testowa wizyta: NIE

od 1399 PLN/mc

zamów

Profesjonalny

  • Komputery: od 26
  • Serwery: od 2
  • Limit godzin: od 28h
  • Czas reakcji: 2h
  • Sprzęt zastępczy: TAK
  • System HelpDesk: TAK

Testowa wizyta: TAK

od 1999 PLN/msc

Zamów